Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Наведено основні напрямки управління взаємовідносинами зі споживачами електроенергії при переході від діючої моделі ринку електроенергії (закупівельне агентство) до моделі ринку двосторонніх договорів.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.

Опис

Ключові слова

реформа, моделі ринку, електроенергетичний ринок, адресні субсидії, енергопостачальні підприємства, electric energy market, models of market, relationship management

Бібліографічний опис

Міщенко В. А. Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії / В. А. Міщенко, Т. В. Омеляненко, І. А. Федоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 58 (964). – С. 106-115.