Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11644
Title: Значення інформації в управлінні ланцюгами поставок продукції
Authors: Мудра, М. А.
Keywords: ланцюги поставок; інформаційні технології; інтернет-маркетинг; supply chain; information technology; Internet
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Мудра М. А. Значення інформації в управлінні ланцюгами поставок продукції / М. А. Мудра // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 121-123.
Abstract: В статті розкрито та проаналізовано значення інформації та інформаційних технологій в управлінні ланцюгами поставок продукції. Проаналізовано значення Інтернету, як чинника економії витрат та часу і використання його як засобу швидкого обміну інформацією у ланцюгах поставок продукції.
The paper reveals and analyzes the value of information and information technology in supply chain management solutions. Analyzed the importance of the Internet as a factor of cost savings and time and use it as a means of rapid exchange of information in the supply chain of products.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11644
Appears in Collections:Вісник № 56

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_56_Mudra_Znachennia.pdf184,26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.