Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі були представлені та проаналізовані основні проблеми оцінки конкурентоспроможності підприємств. Описані методи, які стали основою оцінки конкурентного стану підприємства, та визначені основні показники на які спираються дані методи. На основі даних аналізу зроблені висновки та пропозиції щодо удосконалення цих методів.
In the article was presented and analysed the basic problems of assessing of competitiveness of companies. It had described methods which became the basis of estimation of the competition state of companies and defined the main indexes which these methods are leaning on. On the basis of data analysis conclusions have been drawn and developed proposals on the improvement of the methods.

Опис

Ключові слова

конкуренція, конкурентна перевага, бенчмаркінг, competition, competitiveness, competitive advantage, benchmarking

Бібліографічний опис

Газіна Л. І. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств / Л. І. Газіна, П. В. Брінь // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 56 (962). – С. 28-32.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced