Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11698
Title: Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах
Authors: Руденко, Ю. В.
Keywords: результативність; ефективність; рентабельність інвестицій; marketing costs; marketing expenses; marketing activities
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Руденко Ю. В. Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах / Ю. В. Руденко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 152-161.
Abstract: В роботі представлено систему оцінки маркетингової діяльності на основі діагностування центрів виникнення маркетингових витрат. Виділено методи та підходи щодо аналізу ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах. Розглянуто критерії результативності маркетингу та запропоновано класифікацію показників ефективності маркетингових витрат.
The author presents the evaluation system of marketing activities based on diagnosing the center of marketing costs. Also he analyses the methods and approaches to marketing costs’ efficiency at industrial enterprises. He examines the means of measuring marketing effectiveness and proposes the classification of indicators marketing costs’ performance.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11698
Appears in Collections:Вісник № 56

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_56_Rudenko_Analiz.pdf327,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.