Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі представлено систему оцінки маркетингової діяльності на основі діагностування центрів виникнення маркетингових витрат. Виділено методи та підходи щодо аналізу ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах. Розглянуто критерії результативності маркетингу та запропоновано класифікацію показників ефективності маркетингових витрат.
The author presents the evaluation system of marketing activities based on diagnosing the center of marketing costs. Also he analyses the methods and approaches to marketing costs’ efficiency at industrial enterprises. He examines the means of measuring marketing effectiveness and proposes the classification of indicators marketing costs’ performance.

Опис

Ключові слова

результативність, ефективність, рентабельність інвестицій, marketing costs, marketing expenses, marketing activities

Бібліографічний опис

Руденко Ю. В. Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах / Ю. В. Руденко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 152-161.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced