Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11754
Название: Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції
Авторы: Чміль, А. С.
Ключевые слова: маркетингова діяльність; довгострокові цілі; планування; sales strategy; innovative products
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Чміль А. С. Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції / А. С. Чміль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 185-189.
Краткий осмотр (реферат): У даній роботі було розглянуто підходи до формування та реалізації стратегії збуту, визначено фактори, які впливають на неї та досліджено етапи її вибору.
This article examines the approaches to the formation and realization of sales strategy, the factors affecting it, and researched the stages of her choice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11754
Располагается в коллекциях:Вісник № 56

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2012_56_Chmil_Formuvannia.pdf207,2 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.