Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У даній роботі було розглянуто підходи до формування та реалізації стратегії збуту, визначено фактори, які впливають на неї та досліджено етапи її вибору.
This article examines the approaches to the formation and realization of sales strategy, the factors affecting it, and researched the stages of her choice.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, довгострокові цілі, планування, sales strategy, innovative products

Бібліографічний опис

Чміль А. С. Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції / А. С. Чміль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 185-189.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced