Загальнометодологічні принципи формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Освітлюють теоретико-методологічні основи педагогічної системи формування
професійної компетентності майбутніх фахівців в ході їх учбової підготовки. Розкрита
роль людського чинника в учбовому процесі і показані основні дороги його інтенсифікації
Light up teoretiko-metodologicheskie bases of the pedagogical system of forming of professional competence of future specialists during their educational preparation. The role of human factor is unsealed in an educational process and the basic ways of his intensification are rotined
Light up teoretiko-metodologicheskie bases of the pedagogical system of forming of professional competence of future specialists during their educational preparation. The role of human factor is unsealed in an educational process and the basic ways of his intensification are rotined
Опис
Ключові слова
професійна освіта, методико-методологічні принципи, виробнича сфера, управління виробництвом, виробничий менеджмент, управління персоналом
Бібліографічний опис
Креденець Н. Д. Загальнометодологічні принципи формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів / Н. Д. Креденець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 103-110.