Загальнометодологічні принципи формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Освітлюють теоретико-методологічні основи педагогічної системи формування професійної компетентності майбутніх фахівців в ході їх учбової підготовки. Розкрита роль людського чинника в учбовому процесі і показані основні дороги його інтенсифікації
Light up teoretiko-metodologicheskie bases of the pedagogical system of forming of professional competence of future specialists during their educational preparation. The role of human factor is unsealed in an educational process and the basic ways of his intensification are rotined

Опис

Ключові слова

професійна освіта, методико-методологічні принципи, виробнича сфера, управління виробництвом, виробничий менеджмент, управління персоналом

Бібліографічний опис

Креденець Н. Д. Загальнометодологічні принципи формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів / Н. Д. Креденець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 103-110.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced