Моделювання підготовки майбутнього викладача англійської мови на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню розробки інформаційно-комунікаційної моделі підготовки майбутнього викладача іноземної мови, що забезпечує логічний перехід теоретично обґрунтованої концепції до практичної діяльності. Проаналізовано закономірності та принципи ефективної підготовки майбутніх викладачів. Обґрунтовано кожний компонент запропонованої моделі підготовки та оптимальні напрями процесу професійної підготовки фахівців
This article grounds the development of informative-communicative model in the professional preparation of future teachers of the English language which provides logical transition of theoretically well-founded concept to practical activities. Laws and principles are analyzed which influence the effectiveness of the process of preparation of future teachers. Each component of the offered model of preparation and optimum directions of process of vocational training of experts are proved in the article

Опис

Ключові слова

педагогічні технології, науковий аналіз, міжкультурні комунікації, зовнішня мотивація, змістовий компонент, контрольно-оцінювальний компонент

Бібліографічний опис

Моргун Ю. С. Моделювання підготовки майбутнього викладача англійської мови на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. С. Моргун // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 174-183.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced