Професійні знання, уміння та навички як компоненти професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мови
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається поняття професійної компетентності педагога, наводиться
класифікація професійних знань, умінь та навичок, які складають когнітивно-
технологічний компонент професійної компетентності викладача іноземної мови
In the article the concept of professional competence of the teacher is considered, the classification of professional knowledge, skills and abilities as components of the cognitivetechnological aspect of professional competence of the teacher of foreign language is also given
In the article the concept of professional competence of the teacher is considered, the classification of professional knowledge, skills and abilities as components of the cognitivetechnological aspect of professional competence of the teacher of foreign language is also given
Опис
Ключові слова
системна інформація, індивідуально-психологічні особливості, соціокультурний компонент, аутопсихологічний компонент, когнітивно-технологічний компонент, персональний компонент, практико-методичні знання
Бібліографічний опис
Паталаха М. Є. Професійні знання, уміння та навички як компоненти
професійної компетентності майбутнього викладача
іноземної мови / М. Є. Паталаха // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 118-125.