Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11819
Title: Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств
Authors: Панчук, А. С.
Keywords: комерційна діяльність; стратегічне управління; маркетингове управління; commercial activity; strategic management; marketing management
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Панчук А. С. Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств / А. С. Панчук // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 134-141.
Abstract: У статі розроблено методику аналізу розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складових: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок та запропановано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств.
The method of analysis of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is developed in the article, potential of point-of-sale enterprises is investigational in the cut of his constituents: function box, marketing block and resource block, and also the model of estimation of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is offered.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11819
Appears in Collections:Вісник № 56

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_56_Panchuk_Analiz.pdf199,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.