Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статі розроблено методику аналізу розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складових: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок та запропановано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств.
The method of analysis of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is developed in the article, potential of point-of-sale enterprises is investigational in the cut of his constituents: function box, marketing block and resource block, and also the model of estimation of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is offered.

Опис

Ключові слова

комерційна діяльність, стратегічне управління, маркетингове управління, commercial activity, strategic management, marketing management

Бібліографічний опис

Панчук А. С. Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств / А. С. Панчук // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 134-141.

Зібрання