Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11819
Назва: Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств
Автори: Панчук, А. С.
Ключові слова: комерційна діяльність; стратегічне управління; маркетингове управління; commercial activity; strategic management; marketing management
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Панчук А. С. Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств / А. С. Панчук // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 134-141.
Короткий огляд (реферат): У статі розроблено методику аналізу розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складових: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок та запропановано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств.
The method of analysis of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is developed in the article, potential of point-of-sale enterprises is investigational in the cut of his constituents: function box, marketing block and resource block, and also the model of estimation of developed of potential of strategic marketing management commercial activity of enterprises is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11819
Розташовується у зібраннях:Вісник № 56

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_56_Panchuk_Analiz.pdf199,76 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.