Зміни в системі підготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000 рр.)

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

На основі різнопланових джерел досліджено історичні особливості змін в освітньому потенціалі етноменшин України. З'ясовані рівні етнічної ідентифікації та ступінь освітнього ренесансу, розкрито умови які сприяли чи стримувал и здобуття освіти.
Based on diverse sources the historical features of the changes in the educational potential ethnic minorities Ukraine. Elucidated the level of ethnic identification, and the degree of educational renaissance, reveals conditions that facilitated or hindered education.

Опис

Ключові слова

освіта, етноси, політика, регіони, Кримський індустріально-педагогічний інститут, полоністика, education, ethnos, politics, regions

Бібліографічний опис

Зеркаль М. М. Зміни в системі підготовки педагогічних кадрів для шкіл з етнічним компонентом навчання (1990–2000 рр.) / М. М. Зеркаль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми історії України. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 65 (971). – С. 18-28.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced