Застосування кредитно-модульної системи навчання як педагогічна умова формування сучасної технічної еліти

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

На підставі аналізу сучасного стану підготовки національної технічної еліти у вищих навчальних закладах виявлені проблеми, пов’язані з входженням системи вищої освіти України до європейського простору. Більшість процесів, щодо формування сучасної технічної еліти не в повній мірі відповідає вимогам Болонського процесу. У статті обґрунтована необхідність застосування кредитно-модульної системи в навчальному процесі, яка дасть можливість забезпечити високий рівень професійно-практичної підготовки фахівців та конкурентоспроможність їх на ринку праці
On the basis of the analysis of a modern condition of preparation of technical elite in higher educational institutions the problems connected with the occurrence of system of higher education of Ukraine in the European space are revealed. The majority of the processes, сoncerning the formation of modern technical elite not fully meets the requirements of Bolonsky process. In the article the necessity of the use of credit-modular system for educational process which will give the chance to provide high level professional-practical preparation of experts and their competitiveness on a labour market is proved

Опис

Ключові слова

Болонський процес, підготовка фахівців, конкурентоспроможність, інтеграція, мобільність студентів

Бібліографічний опис

Друзь І. М. Застосування кредитно-модульної системи навчання як педагогічна умова формування сучасної технічної еліти / І. М. Друзь // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 114-119.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced