Готовність викладача до вивчення інновацій у галузі інформаційних технологій
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті висвітлюються основні проблеми вищої школи України, що стосуються впровадження в навчальний процес інновацій у галузі інформаційних технологій та готовності викладачів до такого впровадження
In the article light up the basic problems of higher school of Ukraine, which touch introduction in the educational process of innovations in industry of information technologies and readiness of teachers to such introduction
In the article light up the basic problems of higher school of Ukraine, which touch introduction in the educational process of innovations in industry of information technologies and readiness of teachers to such introduction
Опис
Ключові слова
інноваційне мислення, професіоналізм викладача, педагогічні інновації, мультимедійні технології
Бібліографічний опис
Коломієць Т. Д. Готовність викладача до вивчення інновацій у галузі інформаційних технологій / Т. Д. Коломієць // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 59-64.