Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11983
Title: Стратегія екосоціальних теорій учіння і виховання в наукових дослідженнях теоретиків-педагогів Франції
Other Titles: Strategy theories ekosotsialnoy exercises and training in the scientific study theoretical-teachers of France
Authors: Зязюн, Л. І.
Keywords: екологія виховання; моделі шкіл; соціальна практика; праця; екосуспільство; системний підхід
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Зязюн Л. І. Стратегія екосоціальних теорій учіння і виховання в наукових дослідженнях теоретиків-педагогів Франції / Л. І. Зязюн // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 1. – С. 239-247.
Abstract: Аналізується питання про вирішення людством екологічних проблем на зорі ХХІ століття в глобальній організації планети Земля засобами освітньо-виховної системи. При цьому необхідно дотримуватися важливого педагогічного принципу: екологічно згуртована свідомість людства повинна підтримуватися культурою людських відносин, звільнених від агресії, що править сучасним світом.
It is analysed a question about the decision of ecological problems humanity on sunset XXI age in global organization of planet Earth by facilities оf educationally system. So that is why it is necessary to adhere the important рedagogical principle: the ecologically united consciousness of humanity must be supported the culture of human relations, exempted from aggression which governs the modern world.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11983
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elita_2010_27_1_Ziaziun_Stratehiia.pdf417,92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.