Стратегія екосоціальних теорій учіння і виховання в наукових дослідженнях теоретиків-педагогів Франції

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Аналізується питання про вирішення людством екологічних проблем на зорі ХХІ століття в глобальній організації планети Земля засобами освітньо-виховної системи. При цьому необхідно дотримуватися важливого педагогічного принципу: екологічно згуртована свідомість людства повинна підтримуватися культурою людських відносин, звільнених від агресії, що править сучасним світом.
It is analysed a question about the decision of ecological problems humanity on sunset XXI age in global organization of planet Earth by facilities оf educationally system. So that is why it is necessary to adhere the important рedagogical principle: the ecologically united consciousness of humanity must be supported the culture of human relations, exempted from aggression which governs the modern world.

Опис

Ключові слова

екологія виховання, моделі шкіл, соціальна практика, праця, екосуспільство, системний підхід

Бібліографічний опис

Зязюн Л. І. Стратегія екосоціальних теорій учіння і виховання в наукових дослідженнях теоретиків-педагогів Франції / Л. І. Зязюн // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 1. – С. 239-247.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced