Модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті виокремлено та охарактеризовано складові моделі професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу. Продемонстровано переваги використання цієї моделі для всіх стейкхолдерів освітнього процесу вищого навчального закладу. Вони включають: циклічність, систематичність, урахування інтересів всіх сторін, вимірюваність, технологічність, керованість тощо
The article deals with singling out and describing elements of the model of university teaching staff professional development. Demonstrated the benefits of using this model for all stakeholders of the higher education institution educational process. They are: cyclicity, systematic character, considering interests of all stakeholders, measurability, adaptability, manageability etc

Опис

Ключові слова

управління професійним розвитком, ефективність управління, особистість викладача, педагогічна діяльність

Бібліографічний опис

Борова Т. А. Модель професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу / Т. А. Борова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 170-176.