Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У цій статті розглядаються особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів, акцентується увага на необхідності глибокого вивчення циклу гуманітарних дисциплін. Це пов’язано з тим, що сучасні умови розвитку професійної діяльності висувають підвищені вимоги до молодого фахівця, тому він повинен бути не тільки висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі, але й володіти певним набором психолого-педагогічних знань
In the article the features of psyhological preparation of future engineers are examined, the attention is accented on the necessity of deep study of humanitarian disciplines area. It is related to that the modern terms of professional activity development are pulled out by enhanceable requirements to the young specialist, therefore he must not be only a highly skilled professional in the area but also to possess the certain set of psychology and pedegogic knowledges

Опис

Ключові слова

молодий фахівець, професійна діяльність, особливості поведінки, конфлікти

Бібліографічний опис

Бутенко Т. О. Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів / Т. О. Бутенко, Ж. Б. Богдан // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. - Харків : НТУ "ХПІ", 2011. - Вип. 29 (33). – С. 24-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced