Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12117
Назва: Педагогічна майстерність як проблема філософії освіти
Інші назви: Pedagogical trade as problem of educations philosophy
Автори: Харченко, Алла Олександрівна
Ключові слова: професійна підготовка фахівців; викладач; навчально-виховний процес; методологія освітньої діяльності
Дата публікації: 2011
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Харченко А. О. Педагогічна майстерність як проблема філософії освіти / А. О. Харченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – Вип. 28 (32). – С. 116-124.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність феномену педагогічної майстерності. Показано її роль в забезпеченні належної якості підготовки фахівців. Розкрито місце педагогічної майстерності в системі проблематики сучасної філософії освіти
Essence of the phenomenon of pedagogical trade is considered. Its role in providing of the required quality of specialists preparation is shown. The place of pedagogical trade in the system problems of modern philosophy of education preparation is exposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12117
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elita_2011_28_Kharchenko_Pedahohichna.pdf174,78 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.