Онтологічний статус спілкування в структурі педагогічної діяльності
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Показано роль спілкування як основного інструменту педагогічної діяльності. Розкрито значення філософії спілкування в усвідомленні педагогами його ролі й доцільного характеру використання. Проаналізовано можливості та функції спілкування, які й визначають його онтологічний статус. Доведено переваги діалогічного спілкування
The role of intercourse is shown as a basic instrument of pedagogical activity. The value of philosophy of intercourse is exposed in the awareness of his role and expedient pattern of the use teachers. Possibilities and functions are analysed intercourses, determining his ontological status. Advantages of dialogic intercourse are shown
The role of intercourse is shown as a basic instrument of pedagogical activity. The value of philosophy of intercourse is exposed in the awareness of his role and expedient pattern of the use teachers. Possibilities and functions are analysed intercourses, determining his ontological status. Advantages of dialogic intercourse are shown
Опис
Ключові слова
філософія спілкування, діалогічне спілкування, теоретичні питання, криза освіти, взаємодії
Бібліографічний опис
Пономарьов О. С. Онтологічний статус спілкування в структурі педагогічної діяльності / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – Вип. 28 (32). – С. 108-116.