Онтологічний статус спілкування в структурі педагогічної діяльності

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Показано роль спілкування як основного інструменту педагогічної діяльності. Розкрито значення філософії спілкування в усвідомленні педагогами його ролі й доцільного характеру використання. Проаналізовано можливості та функції спілкування, які й визначають його онтологічний статус. Доведено переваги діалогічного спілкування
The role of intercourse is shown as a basic instrument of pedagogical activity. The value of philosophy of intercourse is exposed in the awareness of his role and expedient pattern of the use teachers. Possibilities and functions are analysed intercourses, determining his ontological status. Advantages of dialogic intercourse are shown

Опис

Ключові слова

філософія спілкування, діалогічне спілкування, теоретичні питання, криза освіти, взаємодії

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Онтологічний статус спілкування в структурі педагогічної діяльності / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – Вип. 28 (32). – С. 108-116.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced