Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12153
Title: Філософські аспекти кадрового забезпечення інноваційного розвитку
Other Titles: Philosophical aspects of skilled providing of innovative development
Authors: Пономарьов, Олександр Семенович
Keywords: інноваційна педагогіка; філософія освіти; гуманістична парaдигма; нанотехнології; навчально-виховний процес; інтелектуальна діяльність
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Пономарьов О. С. Філософські аспекти кадрового забезпечення інноваційного розвитку / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 19-31.
Abstract: Показано, що за своєю сутністю сучасний етап в історії людської цивілізації набув характеру інноваційного розвитку. Доведено, що успішне його здійснення вимагає надійного кадрового забезпечення. Проаналізовано філософські аспекти розв‘язання проблеми його підготовки. Розкрито роль вищої школи у формуванні цього забезпечення і наведено шляхи і засоби розв‘язання цього завдання
It is shown, that on the essence a modern stage in history of human civilization gained character of innovative development. It is proved, that successful its realization requires the reliable skilled providing. The philosophical aspects of decision of problem of its preparation are analyzed. The role of high school is ex-posed in forming of this providing and paths and tools of decision of this task are resulted
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12153
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elita_2010_26_Ponomarov_Philosophical.pdf446,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.