Впровадження інформаційних технологій при вивченні дисциплін фізико-математичного циклу в педагогічному ВУЗі
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Комп'ютеризація лабораторних робіт при викладанні фізико-математичних дисциплін, дозволяє вирішити важливі завдання навчального процесу, а саме: дати можливість студентам експериментальним шляхом, самостійно переконатись у вірності того чи іншого твердження; дати можливість наочніше продемонструвати зв'язок теорії із практикою; підвищити рівень лабораторних експериментів; закріпити навички використання сучасних інформаційних технологій
The computerization of the laboratory works during the teaching of physico-mathematical disciplines gives the opportunities to solve such important tasks of the educational process as: to give students the opportunity to convince themselves of the rightness of some statement by the experimental way; to give students the opportunity to demonstrate the connection of theory and practice better; to raise the level of the laboratory experiments; to consolidate the skills of using of the modern informational technologies
The computerization of the laboratory works during the teaching of physico-mathematical disciplines gives the opportunities to solve such important tasks of the educational process as: to give students the opportunity to convince themselves of the rightness of some statement by the experimental way; to give students the opportunity to demonstrate the connection of theory and practice better; to raise the level of the laboratory experiments; to consolidate the skills of using of the modern informational technologies
Опис
Ключові слова
навчально-виховний процес, інформатизація освіти, комп'ютеризація, обчислювальна практика, гуманітарно-педагогічний інститут, комп‘ютерно-лабораторний практикум
Бібліографічний опис
Русскін В. М. Впровадження інформаційних технологій при вивченні дисциплін фізико-математичного циклу
в педагогічному ВУЗі / В. М. Русскін, Г. М. Брославська // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 257-266.