Педагогічні умови формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті проведено аналіз проблеми формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю, сформульовано та визначено педагогічні умови забезпечення цього процесу та визначено роль викладачів ВНЗ
The article analyzes the problems of formation of key competencies for future engineers and teachers of the energy profile, formulated and defined pedagogical conditions for this process and the role of teachers college
The article analyzes the problems of formation of key competencies for future engineers and teachers of the energy profile, formulated and defined pedagogical conditions for this process and the role of teachers college
Опис
Ключові слова
професійна компетентність, професійне становлення, компетентнісний підхід, розвиток особистості, інженер-викладач
Бібліографічний опис
Омельченко Л. М. Педагогічні умови формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю / Л. М. Омельченко, О. М. Керницький, І. М. Шалімова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 166-170.