Дослідження змісту дидактичних проблем розрахункової діяльності студентів інженерно–технічних спеціальностей

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті проведено аналіз навчання молодших спеціалістів технічних спеціальностей з метою виявлення специфічної його складової – розрахункової діяльності. На основі матеріалів аналізу, результатів опитування студентів і викладачів та сучасної дидактики доведено, що розрахункова діяльність є провідною при формуванні професійних компетенцій фахівців технічного профілю. Викладено пропозиції щодо удосконалення роботи з поглиблення навичок виконання фахових розрахунків
In the article the analysis of younger specialists technical professions in order to identify its specific component is estimated activity. On the basis of analysis, survey results of students and teachers and modern didactics are proved that the settlement activity is leading to the formation of professional competence technical features. The article has the proposals how to improve the work of deepening the skills of specialized calculations

Опис

Ключові слова

професійні компетенції, фахові розрахунки, навчальні програми, професійна підготовка, спеціальні розрахунки

Бібліографічний опис

Селегень М. В. Дослідження змісту дидактичних проблем розрахункової діяльності студентів інженерно–технічних спеціальностей / М. В. Селегень // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 131-136.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced