Підготовка педагогів професійно-технічних навчальних закладів як науково-педагогічна проблема

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Мова йде про специфіку професійно-педагогічної діяльності педагога, що полягає у поєднанні в ній інженерної та педагогічної складових, заснованих на високому рівні готовності до здійснення теоретичного і практичного навчання учнівської молоді
Question is about a specific professionally pedagogical to activity of teacher, which consists in combination in it engineer and pedagogical constituents, based on the high level of readiness to realization of theoretical and practical studies of student's young people

Опис

Ключові слова

професійне навчання, інженерна складова, педагогічна складова, інженер-педагог, фахова підготовка

Бібліографічний опис

Сергеєва Л. Підготовка педагогів професійно-технічних навчальних закладів як науково-педагогічна проблема / Л. Сергеєва // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 245-250.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced