Деякі методологічні підходи до процесу підготовки сучасного педагога

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Глобалізація і різке підвищення ролі інтелектуального фактору в розвитку сучасного суспільства потребує кардинальних змін теорії і практики державної освіти. Головною рушійною силою цього процесу виступають: значне підвищення цінності педагогічної праці на державному рівні та якісна зміна системи підготовки педагогічних кадрів на гуманістичних засадах, пріоритету духовності педагогічної культури
Globalization and sharp raising the intellectual component role in modern society demands cardinal changes in the theory and practice of state education. Sharp stimulation of pedagogical labor’s value on a state level and qualitative changes in the pedagogues’ preparation system on principles of humanism, pedagogical culture spirituality are main motive power of this process

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, гармонія особистості, Болонська система, педагогічні інновації, самоорганізація

Бібліографічний опис

Панченко В. І. Деякі методологічні підходи до процесу підготовки сучасного педагога / В. І. Панченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 80-86.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced