Професійно-ціннісне формування вихователів у системі вітчизняної жіночої освіти: історичний аспект

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті розглядаються передумови аксіологічності підготовки фахівців із дошкільного виховання. Увага акцентується на організаційних і теоретико-практичних засадах діяльності вітчизняних освітніх установ для жінок ІІ половини ХVІІІ – середини ХІХ ст.
In article the axiological preconditions of the vocational training of experts in preschool education are considered. The attention is accented on the organization, theoretical and practical bases of activity of the domestic training institutions for women in the second half of ХVІІІ - in the middle of ХІХ century

Опис

Ключові слова

дошкільне виховання, освітні установи, аксіологічна спрямованість, формування особистості, морально-ціннісні якості

Бібліографічний опис

Лещенко Н. А. Професійно-ціннісне формування вихователів у системі вітчизняної жіночої освіти: історичний аспект / Н. А. Лещенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 275-282.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced