Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.
Mobile advertising has become more and more popular. In clause are study opportunity of use of mobile marketing. They are explore by examples of foreign and Ukrainian manufacturers. On the basis of this explore set as predictions about the prospects for its development

Опис

Ключові слова

мобільна реклама, маркетингові агентства, канал комунікації, діалог зі споживачем, мобільні пересилання

Бібліографічний опис

Кобєлєв В. М. Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога / В. М. Кобєлєв, К. С. Шляхова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 44-49.