Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
имидж организации, идентификация организации, идентификация на рынке, рынок образовательных услуг, продукция, товарный знак, университеты Харькова
Бібліографічний опис
Кравченко Ю. Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона / Ю. Кравченко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 324-325.