Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

имидж организации, идентификация организации, идентификация на рынке, рынок образовательных услуг, продукция, товарный знак, университеты Харькова

Бібліографічний опис

Кравченко Ю. Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона / Ю. Кравченко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 324-325.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в