Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1279
Title: Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона
Authors: Кравченко, Ю.
Keywords: имидж организации; идентификация организации; идентификация на рынке; рынок образовательных услуг; продукция; товарный знак; университеты Харькова
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кравченко Ю. Логотип вуза как технология брендинга образовательных услуг на примере Харьковского региона / Ю. Кравченко // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 324-325.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1279
Appears in Collections:Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес. 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko_Logotip_2013.pdf133,06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.