Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1287
Назва: Роль соціології у вивченні споживчої поведінки
Автори: Медведева, А.
Ключові слова: дослідження споживання; споживання; постмодерн; характер споживання; мода; зразки споживання; культура споживання; соціальні відносини; детермінація споживчої поведінки; потреби; споживачи; інтереси виробника
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Медведева А. Роль соціології у вивченні споживчої поведінки / А. Медведева // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 332-333.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1287
Розташовується у зібраннях:Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес. 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medvedeva_ROLL_2013.pdf132,19 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.