Роль соціології у вивченні споживчої поведінки
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
дослідження споживання, споживання, постмодерн, характер споживання, мода, зразки споживання, культура споживання, соціальні відносини, детермінація споживчої поведінки, потреби, споживачи, інтереси виробника
Бібліографічний опис
Медведева А. Роль соціології у вивченні споживчої поведінки / А. Медведева // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 332-333.