Эффективность использования HR-брендинга

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

управление персоналом, HR-практика, employer branding, бренд работодателя, имидж компании, внутренний PR, текучесть кадров, репутация компании, HR-бренд компании, рекрутинг, удержание персонала

Бібліографічний опис

Прокопчук Р. Эффективность использования HR-брендинга / Р. Прокопчук // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 342-344.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced