Эффективность использования HR-брендинга
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
управление персоналом, HR-практика, employer branding, бренд работодателя, имидж компании, внутренний PR, текучесть кадров, репутация компании, HR-бренд компании, рекрутинг, удержание персонала
Бібліографічний опис
Прокопчук Р. Эффективность использования HR-брендинга / Р. Прокопчук // Україна і світ: гуманітарно-технічна еліта та соціальний прогрес: тези доповідей Міжнар. наук.-теор. конф. студ. і аспір., м. Харків, 2–3 квітня 2013 р. : у 2 ч. – Ч. 1 / редкол. Л. Л. Товажнянський та ін. – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 342-344.