Місце лекційних форм навчання в управлінській підготовці інженерів-електромашинобудівників
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті представлена сучасна модель складових керівника електромашинобудівної галузі, яка є результатом аналізу констатуючого експерименту, проведеного серед інженерів-керівників в цій галузі. Особлива увага приділена лекційним формам навчання, які сприяють формуванню основних складових управлінської компетентності у студентів технічних університетів.
In the article the modern model of components of the head of electromachine-building branch which grows out of the analysis of the ascertaining experiment spent among engineers-heads in this branch is presented. The especial attention is given lecture forms of training which most promote formation of the basic components of administrative competence of students of technical universities.
In the article the modern model of components of the head of electromachine-building branch which grows out of the analysis of the ascertaining experiment spent among engineers-heads in this branch is presented. The especial attention is given lecture forms of training which most promote formation of the basic components of administrative competence of students of technical universities.
Опис
Ключові слова
модель, керівник, компетентність управлінська, освіта вища, процес навчальний, освіта технічна
Бібліографічний опис
Гура Т. В. Місце лекційних форм навчання в управлінській підготовці інженерів-електромашинобудівників / Т. В. Гура, І. М. Левенець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 358-367.