Виробнича компетентність педагога професійної школи
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Визначено характеристику теоретико-методологічної основи виробничої компетентності педагога професійної школи на основі компетентісного, технологічного
підходів, педагогічної техніки, Я-концепції педагога, готовності до інноваційної діяльності у навчально-виробничому процесі тощо.
Description of teoretiko-methodological basis of productive competence of teacher of professional school is certain on the basis of competence, technological approaches, pedagogical technique, I-concepts of teacher, to readiness to innovative activity in educational-productive process this et cetera.
Description of teoretiko-methodological basis of productive competence of teacher of professional school is certain on the basis of competence, technological approaches, pedagogical technique, I-concepts of teacher, to readiness to innovative activity in educational-productive process this et cetera.
Опис
Ключові слова
професійно-технічні навчальні заклади, навчально-виробничий процес, компетентісний підхід, технологічний підхід, педагогічна техніка, Я-концепція, інноваційна діяльність
Бібліографічний опис
Смоляна Н. В. Виробнича компетентність педагога професійної школи / Н. В. Смоляна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 3. – С. 117-122.