Оцінка знань та управління якістю освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

З системних позицій проаналізовано існуючу практику оцінювання знань студентів на основі чинної системи, впровадженої у зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу. Розглянуто її вплив на характер управління якістю підготовки фахівців. Показано роль системи оцінювання знань у формуванні професійної компетентності студентів та їх особистісному розвитку.
Coming from system positions, existent practice of evaluation of students knowledges on the basis of the operating system entered in connection with tacking of Ukraine to the Bolon process is analysed. Its influence on the character of quality management of preparation of specialists is considered. The role of the system of evaluation of knowledges in forming of professional competence of students and their personality development is shown.

Опис

Ключові слова

освіта вища, процес навчальний, Болонський процес, підготовка професійна, компетентність професійна

Бібліографічний опис

Харченко А. О. Оцінка знань та управління якістю освіти / А. О. Харченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 169-179.