Філософські основи педагогіки
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається необхідність розуміння педагогами впливу філософських напрямків на проблематику освіти для запобігання крайнощів і помилок у сучасних умовах плюралізму світоглядів та вплив сцієнтистських установок на наукове забезпечення освітньої практики, на тлумачення методологічних питань педагогічної науки, проблем педагогічного дослідження в його фундаментальному і прикладному аспектах.
The problem of understanding by scholars philosophical approach influence on educational problems to avoid extremes and mistakes in modern conditions of pluralism is considered in the paper. The influence of scientific approaches on educational practice, interpretation of educational science methodological questions and problems of research in its fundamental and applied aspects has been discussed in the paper.
The problem of understanding by scholars philosophical approach influence on educational problems to avoid extremes and mistakes in modern conditions of pluralism is considered in the paper. The influence of scientific approaches on educational practice, interpretation of educational science methodological questions and problems of research in its fundamental and applied aspects has been discussed in the paper.
Опис
Ключові слова
забезпечення методологічне, дослідження педагогічне, плюралізм, сцієнтизм, гуманізм
Бібліографічний опис
Омельченко А. В. Філософські основи педагогіки / А. В. Омельченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 268-278.