Якість освіти в умовах євроінтеграції

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуті поняття "якість освіти", "вища освіта", "євроінтеграція", їм дані визначення та вказано на основні ознаки цих понять. Автор розкриває умови підвищення якості освіти, однією з яких вважає євроінтеграцію.
In the article the notions are considered «quality of education», «higher education», «eurointegration», to them the decisions are given and it is indicated on the basic signs of these notions. An author exposes the terms of upgrading education, one of which counts eurointegration.

Опис

Ключові слова

освіта вища, школа вища, компетенція, модернізація, підготовка професійна, фахівець, процес навчальний, виховання, Болонський процес, студент, програма навчальна, моніторинг, технології педагогічні

Бібліографічний опис

Прокопенко І. Ф. Якість освіти в умовах євроінтеграції / І. Ф. Прокопенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 68-75.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced