Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 59 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Інноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємствіПерерва, Петро Григорович
2016Социальные сети как современный инструмент продвижения бизнесаСвищёва, Наталья Сергеевна; Кобелева, Татьяна Александровна
2012Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингуІлляшенко, Н. С.; Косенко, Андрій Васильович
2012Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукціїКосенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Н. С.
2006Маркетинговое исследование скорости сбыта инноваций и инвестиций на международном рынкеПерерва, Петр Григорьевич
2006Определение спроса при разработке маркетинговой программы и инвестиционном обеспечении конкурентоспособных новацийПерерва, Петр Григорьевич
2015Формування системи чинників, які стримують та стимулюють розвиток трансферу технологій на машинобудівних підприємствахПерерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
1999Комплексне дослідження ринкуПерерва, Петро Григорович; Лошакова, Світлана Євгенівна
1991Потребность в электротехнических средствах автоматизации: теория и методы определенияПерерва, Петр Григорьевич
1993Управление маркетингом на машиностроительном предприятииПерерва, Петр Григорьевич