Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 49 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Інноваційні технології проведення маркетингового аудиту на підприємствіПерерва, Петро Григорович
2016Социальные сети как современный инструмент продвижения бизнесаСвищёва, Наталья Сергеевна; Кобелева, Татьяна Александровна
2012Принципи формування конюнктури цільового ринку підприємства в рамках концепції інноваційного маркетингуІлляшенко, Н. С.; Косенко, Андрій Васильович
2012Розвиток маркетингових методів формування показників кон'юктури ринку інноваційної продукціїКосенко, Андрій Васильович; Ілляшенко, Н. С.
2015Формування системи чинників, які стримують та стимулюють розвиток трансферу технологій на машинобудівних підприємствахПерерва, Петро Григорович; Маслак, Марія Володимирівна
2010Стратегические маркетинговые коммуникации и сбалансированная система показателей в инновационной деятельности предприятияПерерва, Петр Григорьевич; Товажнянский, Вячеслав Леонидович; Гладенко, Иван Васильевич
2016Организация производства и маркетингПроскурня, Елена Михайловна; Ганус, А. И.
2018Формування конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництваПерерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
2017Маркетинг как основа успешной деятельности предприятияКоциски, Дёрдь; Верес Шомоши, Марианн; Перерва, Петр Григорьевич
2018Системний підхід до дослідження цінових, маркетингових, інвестиційних та інноваційних характеристик трансферу технологій промислової продукціїПерерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Маслак, Марія Володимирівна