Методологічні і дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології та роль специфічної персонології педагога вищої школи
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті дослідженно на підґрунті аналізу дисциплінарної специфіки та дослідження індивідуальних персонологічних якостей педагогів вищої школи (ВШ). Сформулювано методологічні та дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології у вищих навчальних закладах (ВНЗ).
In the article investigated on soil of analysis of disciplinary specific and research of individual personological internalss of teachers of higher school. Formulated methodological and didactics principles of teaching (clinical) of medic psychology in higher educational establishments (institution of higher learning).
In the article investigated on soil of analysis of disciplinary specific and research of individual personological internalss of teachers of higher school. Formulated methodological and didactics principles of teaching (clinical) of medic psychology in higher educational establishments (institution of higher learning).
Опис
Ключові слова
якості особистісні, компетенція міждисциплінарна, спеціальність, медицина, знання, уміння
Бібліографічний опис
Безсмертний О. В. Методологічні і дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології та роль специфічної персонології педагога вищої школи / О. В. Безсмертний // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 234-241.