Методологічні і дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології та роль специфічної персонології педагога вищої школи

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті дослідженно на підґрунті аналізу дисциплінарної специфіки та дослідження індивідуальних персонологічних якостей педагогів вищої школи (ВШ). Сформулювано методологічні та дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології у вищих навчальних закладах (ВНЗ).
In the article investigated on soil of analysis of disciplinary specific and research of individual personological internalss of teachers of higher school. Formulated methodological and didactics principles of teaching (clinical) of medic psychology in higher educational establishments (institution of higher learning).

Опис

Ключові слова

якості особистісні, компетенція міждисциплінарна, спеціальність, медицина, знання, уміння

Бібліографічний опис

Безсмертний О. В. Методологічні і дидактичні принципи викладання медичної (клінічної) психології та роль специфічної персонології педагога вищої школи / О. В. Безсмертний // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 234-241.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в