Психолого-педагогічні основи становлення перекладознавства та методик навчання перекладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються психолого-педагогічні основи становлення перекладознавства та методик навчання перекладу. Робиться висновок про необхідність врахування принципу компаративізму, навчання фонових знань, розробки творчих вправ для навчання перекладу.
The article deals with psychological and pedagogical foundations of the formation of translation and translation teaching methods within the teaching of translation. The conclusion about the necessity of taking into account the background knowledge, developing creative activities for teaching translation have been made.

Опис

Ключові слова

компаративізм, знання фонові, вправи творчі, підготовка професійна, мова іноземна, комунікація

Бібліографічний опис

Коновалова В. Б. Психолого-педагогічні основи становлення перекладознавства та методик навчання перекладу / В. Б. Коновалова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 402-409.