Духовність педагога в системі філософії його професійної культури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовано сутність феномену духовності і показано її визначальну роль у педагогічній діяльності викладачів вищої школи. Доведено, що тільки духовно багата високопрофесійна особистість може відповідним чином виховувати студентів. Наведено результати експрес-опитування викладачів, які відображають реальну картину рівня їх духовної культури.
Essence of the phenomenon of spirituality is analysed and its determining role in pedagogical activity of teachers of high school is shown. It is shown, that only spiritually rich high-professional personality can properly educate students. The results of express-examination of teachers, displaying the real picture of level of their spiritual culture, are resulted.

Опис

Ключові слова

діяльність професійна, діяльність педагогічна, процес виховний, особистість, компетентність професійна, майстерність педагогічна, підготовка кадрів, цінності загальнолюдські, якості особистісні

Бібліографічний опис

Пономарьов О. С. Духовність педагога в системі філософії його професійної культури / О. С. Пономарьов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 137-147.