Особливості інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у немовних ВНЗ

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто трактування понять „інтерактивні технології” та „інтерактивні методи” навчання іноземних мов, а також стан проблеми у сучасній теорії та практиці педагогіки вищої школи. Наведено класифікації інтерактивних технологій і методів навчання іноземної мови, які широко застосовуються у навчальному процесі.
The article deals with the interpretation of the concepts of "interactive technology" and "interactive methods" of teaching foreign languages and state of the problem in modern theory and practice of teaching at higher educational institutions. The article shows the classification of interactive technologies and methods of teaching foreign languages that are widely used in educational process is provided.

Опис

Ключові слова

процес навчальний, школа вища, технології педагогічні, активність пізнавальна

Бібліографічний опис

Свящук К. В. Особливості інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у немовних ВНЗ / К. В. Свящук, Н. В. Середа // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 300-309.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced