Розвиток творчого потенціалу педагогів в умовах післядипломної освіти, як профілактика професійного вигоряння

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті порушується питання про можливість попередження професійного вигоряння педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти через реалізацію їх творчого потенціалу. Для цього у статті розглянуто основні складові понять: «творчий потенціал», «професійне вигоряння», визначено умови, які сприятимуть попередженню симптомів професійного вигоряння і вплинуть на розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти.
In the article a question is affected about possibility of warning of the professional burning down of pedagogical workers in the conditions of postgraduate education through realization of them creative potential. For this purpose the basic constituents of concepts are considered in the article: «creative potential», «professional burning down», certainly terms which will be instrumental in warning of symptoms of the professional burning down and influence on development of creative potential of pedagogical workers in the conditions of postgraduate education.

Опис

Ключові слова

діяльність професійна, самореалізація, активність творча, здібності, саморозвиток

Бібліографічний опис

Вишнева І. М. Розвиток творчого потенціалу педагогів в умовах післядипломної освіти, як профілактика професійного вигоряння / І. М. Вишнева // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 415-426.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced