Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблений аналіз критеріїв професійної ідентичності майбутнього фахівця.
In the article the notion of the professional identity of the students, analyses its structure. Emphasis is placed on the fact that the process of the formation of the investigated phenomenon consists of three stages: the adaptation, stabilizer, clarifying. An analysis of criteria of professional identity of the future specialist.

Опис

Ключові слова

самовизначення професійне, підготовка професійна, підготовка фахівців, освіта вища, professional identity, professional self-determination

Бібліографічний опис

Підбуцька Н. В. Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента / Н. В. Підбуцька // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39). – С. 256-264.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced