Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів під час їх професійної підготовки. Визначено суть поняття творчі уміння; визначено основні компоненти творчих умінь інженера-педагога; теоретично обґрунтовано методику формування творчих умінь майбутнього інженера-педагога, основний зміст якої полягає у впровадженні в начальний процес при вивченні дисципліни «Комунікативні процеси в педагогічній діяльності» методів, що стимулюють розвиток творчого мислення.
The article is devoted to the formation of creative skills of future engineers-teachers during their training. Defined the essence of the concept of creative skills, the basic components of the creative skills of the engineer-teacher; theoretically grounded method of formation of creative skills of the future engineer-teacher, the basic meaning of which is the implementation of the educational process in the study of the discipline "Communication processes in educational activities" methods that promote the development of creative thinking.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка кадрів, підготовка фахівців, процес навчальний, мислення творче, процеси комунікативні, creativity, creative skills

Бібліографічний опис

Романовська О. О. Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів / О. О. Романовська // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39). – С. 89-104.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced