Концепція психологічного становлення студентів як спеціалістів-політехніків
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Автор статті психологічне становлення розглядає як актуальну проблему сучасності, та розуміє його як мотивований навчально-професійний процес, що відображає специфіку чіткої інженерно-технічної та психолого-педагогічної підготовки майбутніх спеціалістів-політехників.
The author of the article psychological development considers as an urgent problem of the modern world, and understands it as educational and professional process, reflecting the specifics of precise engineering and psychological-pedagogical training of the future specialists-polytechnics.
The author of the article psychological development considers as an urgent problem of the modern world, and understands it as educational and professional process, reflecting the specifics of precise engineering and psychological-pedagogical training of the future specialists-polytechnics.
Опис
Ключові слова
підготовка професійна, підготовка кадрів, підготовка фахівців, НТУ "ХПІ", процес навчально-виховний, professional development, specialist-polytechnic, vocational training
Бібліографічний опис
Фурманець Б. І. Концепція психологічного становлення студентів як спеціалістів-політехніків / Б. І. Фурманець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 36-37 (40-41). – С. 36-43.