Основні засоби формування професійної компетентності викладача іноземної мови
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається проблема формування професіоналізму викладача іноземної мови. Досліджуються існуючи шляхи формування професійної компетентності педагога, та структура педагогічного процесу підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. Виділяються окремі шляхи формування педагога-професіонала, як такі, на які слід приділяти більше уваги при плануванні освітніх програм, та комплексне поєднання всіх шляхів формування висококваліфікованого викладача, як всебічно розвиненої особистості.
In this article the problem of foreign language teacher’s professionalism formation is considered. Existing ways of creating teacher’s professional competence and the structure of the pedagogical process of training future professionals in the Universities are investigated. Separate ways, as to which more attention in the planning of educational programs should be given, and the integrated combination of all ways of forming a highly qualified teacher as a fully developed personality are allocated.
In this article the problem of foreign language teacher’s professionalism formation is considered. Existing ways of creating teacher’s professional competence and the structure of the pedagogical process of training future professionals in the Universities are investigated. Separate ways, as to which more attention in the planning of educational programs should be given, and the integrated combination of all ways of forming a highly qualified teacher as a fully developed personality are allocated.
Опис
Ключові слова
підготовка професійна, підготовка кадрів, підготовка фахівців, професіоналізм, моделювання, метод проектів, навчання контекстне, professional competence, professionalism, simulation method, project method, contextual learning
Бібліографічний опис
Болдирєв К. В. Основні засоби формування професійної компетентності викладача іноземної мови / К. В. Болдирєв // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 36-44.